Pengaruh Penggunaan Laboratoium Virtual Dalam Pembelajaran Inkuiri Terbimbing Terhadap Penguasaan Konsep Kalor Peserta Didik

Authors

Hermansyah Hermansyah , Gunawan Gunawan , Ahmad Harjono

DOI:

10.29303/jpft.v3i2.420

Published:

2017-12-23

Issue:

Vol. 3 No. 2 (2017): Juli - Desember

Keywords:

guided inquiry learning, heat, mastery concept, virtual laboratory

Articles

Downloads

How to Cite

Hermansyah, H., Gunawan, G., & Harjono, A. (2017). Pengaruh Penggunaan Laboratoium Virtual Dalam Pembelajaran Inkuiri Terbimbing Terhadap Penguasaan Konsep Kalor Peserta Didik. Jurnal Pendidikan Fisika Dan Teknologi, 3(2), 249–256. https://doi.org/10.29303/jpft.v3i2.420

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >> 

Similar Articles

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

You may also start an advanced similarity search for this article.