Pengaruh Model Pembelajaran Berbasis Masalah dengan Strategi Rotating Trio Exchange Terhadap Hasil Belajar Fisika Peserta Didik Kelas XI SMAN 1 Lingsar Tahun Ajaran 2017/2018

Authors

Wina Mustika , Susilawati Susilawati , I Wayan Gunada

DOI:

10.29303/jpft.v4i1.445

Published:

2018-05-28

Issue:

Vol. 4 No. 1 (2018): Januari - Juni 2018

Keywords:

problem based learning model, rotating trio exchange, learning achievement

Articles

Downloads

How to Cite

Mustika, W., Susilawati, S., & Gunada, I. W. (2018). Pengaruh Model Pembelajaran Berbasis Masalah dengan Strategi Rotating Trio Exchange Terhadap Hasil Belajar Fisika Peserta Didik Kelas XI SMAN 1 Lingsar Tahun Ajaran 2017/2018. Jurnal Pendidikan Fisika Dan Teknologi, 4(1), 72–81. https://doi.org/10.29303/jpft.v4i1.445

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 4 > >> 

Similar Articles

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

You may also start an advanced similarity search for this article.