Pengaruh Model Pembelajaran Kooperatif dengan Pendekatan Problem Posing Ditinjau dari Pengetahuan Awal Terhadap Kemampuan Pemecahan Masalah Fisika Siswa SMK

Authors

Siti Nurdatul Jannah , Aris Doyan , Ahmad Harjono

DOI:

10.29303/jpft.v1i4.268

Published:

2017-03-15

Issue:

Vol. 1 No. 4 (2015): Oktober

Keywords:

Cooperative Learning Model, Problem Posing, Prior Knowledge, Problem Solving Skills

Articles

Downloads

How to Cite

Jannah, S. N., Doyan, A., & Harjono, A. (2017). Pengaruh Model Pembelajaran Kooperatif dengan Pendekatan Problem Posing Ditinjau dari Pengetahuan Awal Terhadap Kemampuan Pemecahan Masalah Fisika Siswa SMK. Jurnal Pendidikan Fisika Dan Teknologi, 1(4), 257–264. https://doi.org/10.29303/jpft.v1i4.268

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...

Most read articles by the same author(s)

<< < 1 2 3 4 5 6 

Similar Articles

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

You may also start an advanced similarity search for this article.