Pengaruh Model Pembelajaran Inkuiri Terbimbing dengan Metode Eksperimen terhadap Hasil Belajar Fisika Siswa Kelas XI IPA SMAN 2 Mataram Tahun Pelajaran 2016/2017

Authors

Roni Wahyuni , Hikmawati Hikmawati , Muhammad Taufik

DOI:

10.29303/jpft.v2i4.308

Published:

2017-04-22

Issue:

Vol. 2 No. 4 (2016): Oktober

Keywords:

Guided-inquiry learning, experimental methods, learning outcome

Articles

Downloads

How to Cite

Wahyuni, R., Hikmawati, H., & Taufik, M. (2017). Pengaruh Model Pembelajaran Inkuiri Terbimbing dengan Metode Eksperimen terhadap Hasil Belajar Fisika Siswa Kelas XI IPA SMAN 2 Mataram Tahun Pelajaran 2016/2017. Jurnal Pendidikan Fisika Dan Teknologi, 2(4), 164–169. https://doi.org/10.29303/jpft.v2i4.308

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...

Most read articles by the same author(s)

<< < 1 2 3 4 5 > >> 

Similar Articles

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

You may also start an advanced similarity search for this article.