Pengembangan E-Modul Berbasis Projek Penguatan Profil Pelajar Pancasila (P5) sebagai Sumber Belajar Berdiferensiasi untuk Matematika SMP

Authors

Ratna Yulis Tyaningsih , Baidowi , Syahrul Azmi , Ulfa Lu'luilmaknun

DOI:

10.29303/jm.v6i1.7262

Published:

2024-06-30

Issue:

Vol. 6 No. 1 (2024): Edisi Juni

Keywords:

e-module, project, P5, learning resources, differentiated learning

Articles

Downloads

How to Cite

Tyaningsih, R. Y., Baidowi, Azmi, S., & Lu’luilmaknun, U. (2024). Pengembangan E-Modul Berbasis Projek Penguatan Profil Pelajar Pancasila (P5) sebagai Sumber Belajar Berdiferensiasi untuk Matematika SMP. Mandalika Mathematics and Educations Journal, 6(1), 304–314. https://doi.org/10.29303/jm.v6i1.7262

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...

Most read articles by the same author(s)

> >> 

Similar Articles

> >> 

You may also start an advanced similarity search for this article.