Pengaruh Model Pembelajaran Generatif Dengan Metode PQ4R Melalui Scaffolding Terhadap Kemampuan Pemecahan Masalah Fisika Peserta Didik

Authors

Sri Maryani , Hairunnisyah Sahidu , Sutrio Sutrio

DOI:

10.29303/jpft.v6i1.1562

Published:

2020-04-15

Issue:

Vol. 6 No. 1 (2020): Januari-Juni

Keywords:

generative learning, PQ4R method, scaffolding, problem solving

Articles

Downloads

How to Cite

Maryani, S., Sahidu, H., & Sutrio, S. (2020). Pengaruh Model Pembelajaran Generatif Dengan Metode PQ4R Melalui Scaffolding Terhadap Kemampuan Pemecahan Masalah Fisika Peserta Didik. Jurnal Pendidikan Fisika Dan Teknologi, 6(1), 82–89. https://doi.org/10.29303/jpft.v6i1.1562

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 4 5 6 > >> 

Similar Articles

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

You may also start an advanced similarity search for this article.