Penguasaan Konsep Usaha Dan Energi Peserta Didik Kelas X Dengan Model Pembelajaran Ekspositori Berbantuan Organizers

Authors

Dwi Gita Oktaviani , Ahmad Harjono , I Wayan Gunada

DOI:

10.29303/jpft.v4i2.821

Published:

2018-11-05

Issue:

Vol. 4 No. 2 (2018): Juli-Desember 2018

Keywords:

Expository learning model, Concept Mastery, Advance Organizer, Post Organizer

Articles

Downloads

How to Cite

Oktaviani, D. G., Harjono, A., & Gunada, I. W. (2018). Penguasaan Konsep Usaha Dan Energi Peserta Didik Kelas X Dengan Model Pembelajaran Ekspositori Berbantuan Organizers. Jurnal Pendidikan Fisika Dan Teknologi, 4(2), 192–201. https://doi.org/10.29303/jpft.v4i2.821

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 4 5 6 > >> 

Similar Articles

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

You may also start an advanced similarity search for this article.