Peningkatan Pemahaman Konsep Fisika Dasar Melalui Konflik Kognitif dengan Pertanyaan Tak Terduga

Authors

Muhammad Zuhdi , Muh. Makhrus

DOI:

10.29303/jpft.v6i2.2121

Published:

2020-12-25

Issue:

Vol. 6 No. 2 (2020): Juli-Desember

Keywords:

conceptual change, cognitive conflict, physics education

Articles

Downloads

How to Cite

Zuhdi, M., & Makhrus, M. (2020). Peningkatan Pemahaman Konsep Fisika Dasar Melalui Konflik Kognitif dengan Pertanyaan Tak Terduga. Jurnal Pendidikan Fisika Dan Teknologi, 6(2), 264–269. https://doi.org/10.29303/jpft.v6i2.2121

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >> 

Similar Articles

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

You may also start an advanced similarity search for this article.