Perbedaan Hasil Belajar Fisika Melalui Model Pembelajaran Kooperatif Tipe Numbered Heads Together (NHT) Berbantuan Kartu Soal dengan Model Pembelajaran Direct Instruction Di SMAN 7 Mataram Tahun Ajaran 2015/2016

Authors

Febri Susanti , Syahrial Ayub , Muhammad Taufik

DOI:

10.29303/jpft.v2i4.305

Published:

2017-04-22

Issue:

Vol. 2 No. 4 (2016): Oktober

Keywords:

numbered heads together type cooperative learning model, physics learning result

Articles

Downloads

How to Cite

Susanti, F., Ayub, S., & Taufik, M. (2017). Perbedaan Hasil Belajar Fisika Melalui Model Pembelajaran Kooperatif Tipe Numbered Heads Together (NHT) Berbantuan Kartu Soal dengan Model Pembelajaran Direct Instruction Di SMAN 7 Mataram Tahun Ajaran 2015/2016. Jurnal Pendidikan Fisika Dan Teknologi, 2(4), 147–153. https://doi.org/10.29303/jpft.v2i4.305

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 4 > >> 

Similar Articles

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

You may also start an advanced similarity search for this article.