Pengaruh Model Pembelajaran Inkuiri Terstruktur dengan Pendekatan Saintifik Terhadap Kemampuan Berpikir Kritis dan Hasil Belajar Fisika Siswa

Authors

Lia Saptini Handriani , Ahmad Harjono , Aris Doyan

DOI:

10.29303/jpft.v1i3.261

Published:

2017-03-14

Issue:

Vol. 1 No. 3 (2015): Juli

Keywords:

structured inquiry learning model, scientific approach, critical thinking skills, and physics learning outcomes.

Articles

Downloads

How to Cite

Handriani, L. S., Harjono, A., & Doyan, A. (2017). Pengaruh Model Pembelajaran Inkuiri Terstruktur dengan Pendekatan Saintifik Terhadap Kemampuan Berpikir Kritis dan Hasil Belajar Fisika Siswa. Jurnal Pendidikan Fisika Dan Teknologi, 1(3), 210–220. https://doi.org/10.29303/jpft.v1i3.261

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...

Most read articles by the same author(s)

<< < 1 2 3 4 5 6 > >> 

Similar Articles

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

You may also start an advanced similarity search for this article.