Pengaruh Model Pembelajaran Inkuiri Terbimbing Terhadap Keterampilan Proses Dan Penguasaan Konsep Sains Ditinjau Dari Pengetahuan Awal Peserta Didik

Authors

Muhammad Wawan Fatwa , Ahmad Harjono , Jamaluddin Jamaluddin

DOI:

10.29303/jpft.v4i1.572

Published:

2018-05-28

Issue:

Vol. 4 No. 1 (2018): Januari - Juni 2018

Keywords:

Guided Inquiry Learning Model, Prior Knowledge, Science Process Skills, Science concept mastery

Articles

Downloads

How to Cite

Fatwa, M. W., Harjono, A., & Jamaluddin, J. (2018). Pengaruh Model Pembelajaran Inkuiri Terbimbing Terhadap Keterampilan Proses Dan Penguasaan Konsep Sains Ditinjau Dari Pengetahuan Awal Peserta Didik. Jurnal Pendidikan Fisika Dan Teknologi, 4(1), 121–130. https://doi.org/10.29303/jpft.v4i1.572

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 4 5 > >> 

Similar Articles

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

You may also start an advanced similarity search for this article.