Perbedaan Keterampilan Generik Sains Antara Model Pembelajaran Berbasis Masalah Dengan Inkuiri Terbimbing Ditinjau Dari Kemampuan Berpikir Kritis Siswa SMA

Authors

Susilawani Susilawani , Aris Doyan , Syahrial Ayub

DOI:

10.29303/jpft.v5i1.887

Published:

2019-03-06

Issue:

Vol. 5 No. 1 (2019): Januari - Juni

Keywords:

Problem Based Learning, Guided Inquiry, Generic Science Skills, Critical Thinking Skills

Articles

Downloads

How to Cite

Susilawani, S., Doyan, A., & Ayub, S. (2019). Perbedaan Keterampilan Generik Sains Antara Model Pembelajaran Berbasis Masalah Dengan Inkuiri Terbimbing Ditinjau Dari Kemampuan Berpikir Kritis Siswa SMA. Jurnal Pendidikan Fisika Dan Teknologi, 5(1), 16–24. https://doi.org/10.29303/jpft.v5i1.887

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 4 > >> 

Similar Articles

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

You may also start an advanced similarity search for this article.