Pengembangan E-Modul Berbasis Pendektan Multipel Representasi untuk Meningkatkan Pemahaman Konsep Calon Guru Fisika di Masa Pandemi Covid-19

Authors

Ahmad Busyairi , Ahmad Harjono , Aris Doyan , Sutrio Sutrio , I Wayan Gunada

DOI:

10.29303/jpft.v7i2.3137

Published:

2021-12-20

Issue:

Vol. 7 No. 2 (2021): Juli-Desember

Keywords:

E-module, Multiple Representations, Concept Understanding, Prospective Physics Teacher, Covid-19

Articles

Downloads

How to Cite

Busyairi, A., Harjono, A., Doyan, A., Sutrio, S., & Gunada, I. W. (2021). Pengembangan E-Modul Berbasis Pendektan Multipel Representasi untuk Meningkatkan Pemahaman Konsep Calon Guru Fisika di Masa Pandemi Covid-19. Jurnal Pendidikan Fisika Dan Teknologi, 7(2), 167–176. https://doi.org/10.29303/jpft.v7i2.3137

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

Similar Articles

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

You may also start an advanced similarity search for this article.